× Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies". Zamykając to powiadomienie akceptujesz politykę.

OnBilet.pl - Internetowa sprzedaż biletów

Jak kupić bilet?

Aby kupić bilet należy posiadać konto w serwisie OnBilet.pl. Szczegółowa instrukcja znajduje się tutaj.

Nie mogę się zalogować?

Możliwe, że nie aktywowałeś konta - sprawdź swój e-mail i kliknij w link przesłany w wiadomości, albo podano nieprawidłowe dane. Resetowanie hasła znajduje się tutaj.

Nie otrzymałem e-maila z linkiem aktywacyjnym?

E-mail z linkiem aktywacyjnym powinien dotrzeć na Twoją skrzynkę pocztową do 5 minut od rejestracji. Mogło się tak stać, że usługodawca Twojej poczty potraktował tę wiadomość jako niechcianą (pot. SPAM) - warto sprawdzić ten folder. W innych wypadkach prosimy o kontakt.

Czy ponoszę jakieś dodatkowe opłaty?

Nie. Zarówno rejestracja jak i korzystanie z serwisu OnBilet.pl jest darmowe. Nie pobieramy również, żadnych dodatkowych opłat za wykonywane operacje - np. prowizja szybkich płatności.

Co w razie odwołania wydarzenia?

W przypadku odwołania wydarzenia przez organizatora bilety są anulowane, a pieniądze są zwracane kupującemu w przeciągu 7 dnich roboczych w zależności od wybranej metody płatności.

Kupiłem bilet i nie mogę go pobrać?

Prosimy o cierpliwość. Ze względu na wiele możliwości płatności czas księgowania może sięgać od 1 minuty do jednego dnia roboczego. Zaraz po zaksięgowaniu płatności otrzymasz e-mail z informacją o dostępności biletów w panelu.

Kupiłem bilet, jest opłacnoy, a nie mogę go pobrać?

Prosimy upewnić się, iż na komputerze, z któego korzystamy jest zainstalowane oprogramowanie pozwalające otwierać pliki typu PDF. Jeżeli tak jest polecamy spróbować opcji "Zapisz element docelowy jako" - otwierając menu kontekstowe na ikonie pobierania.

Czy mogę otrzymać bilet w formie papierowej?

Nie. Serwis OnBilet.pl prowadzi przedsprzedaż biletów w formie elektronicznej.

Czy mogę wymienić bilet na bilet kolekcjonerski?

To już zależy od organizatora. W takim przypadku należy kontaktować się z klubem/instytucją, która organizuje wydarzenie.

Nie opłaciłem/am biletu podczas zakupu, czy mogę zrobić to później?

Tak. Wystraczy wejść w Twoje Konto po prawej stronie ukaże się lista biletów opłaconych/nieopłaconych, tam także znajdziesz przycisk pozwalający opłacić zamówienie. Od zakupu do momentu płatności może upłynąć maksymalnie 30 godzin.

Moje dane osobowe zmieniły się, mogę je zmienić?

Tak. Zmianę danych osobowych dokonuje się poprzez kontakt z administratorem serwisu. Przypominamy, że podanie nieprawdziwych danych osobowych może skutkować anulowaniem zakupionych biletów, bez możliwości zwrotu pieniędzy.

Nie chcę mieć konta, mogę je usunąć?

Bardzo nam przykro, że o to pytasz, ponieważ ani nie spamujemy Twojej skrzynki pocztowej, ani nie wykorzystujemy Twoich danych w innych celach niż w regulamine. Tak jest to możliwe. Wystarczy skontaktować się z administratorem serwisu. Uwaga, usunięcie konta wiążę się z usunięciem wszystkich biletów bez możliwości zwrotu pieniędzy.